Порядок подання Рекламації

Call center woman

Способи сповіщення про рекламацію

  • телефон (відділ по роботі з клієнтами, гаряча лінія 0800-305-115); 
  • факс (0800-305-115); 
  • електронна пошта (відділ по роботі з клієнтами orders.ua@linde.com або пошта, що зазначена в договорі);
  • електронна пошта (пошта для подання рекламацій complaint.ua@linde.com);
  • пошта (відправлення листа на юридичну адресу - м.Дніпро, вул.Киснева 1, 49074); 
  • самостійне подання (на дільниці самовивозу під час повернення продукції/на рецепції/ у клієнтському сервісі); 
  • з оборотною тарою (з водієм);

Строки подання

Якщо рекламація стосується якості продукції – строк її подання до закінчення терміну придатності:

  • AR, N2, O2, суміші газові технічні, зварювальні суміші, харчові суміші – 18 місяців,  
  • CO2 в балонах – 24 місяці, 
  • Ацетилен – 6 місяців.

Якщо рекламація стосується якості доставки, тари, арматури, обладнання та комплектуючих – допустимий термін подання рекламації 14 календарних днів згідно закону України про захист прав споживачів.

При виявленні невідповідностей по ЛЗ клієнт сповіщає постачальника протягом 10-ти днів.



Memory Picture
Приклади подання рекламації
Бланк акту-рекламації